Hermanita

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Milla - 21 maj 2010 18:06

Vi skulle åkt till Charlies syster men det blev ändrade planer så vi åker dit imorgon istället. Imorgon ska jag även ut och ta ett glas vin med Lisa, ska bli skönt att få komma ut lite, även ifall det bara är en kort stund så behöver jag verkligen lite egen tid nu. Roligt att gå ut oh sätta sig med Lisa också, det var länge sen vi vaar ute på en drink. Charlie ska ta hand om lilleman sålänge, eftersom vi börjat lite smått med ersättning så kan han sköta maten när jag är borta.

Men jag ammar fortfarande och hoppas på att jag kan återgå helt till det igen sen.

Jag har haft lite seperations ångest när vi gick över till lite ersättning, vill ju så gärna amma honom och få det att funka. För mig betyder den där närkontakten jätte mycket.

 

Så ikväll ska vi bara mysa med god mat och en film :)

 


 

        

     

Av Milla - 21 maj 2010 17:56


Mammas och pappas hand

med lilleman  


     


   Små fossningar

Av Milla - 21 maj 2010 15:12

Jag har inte riktigt haft tid att blogga.

Igår var jag nere en stund på stan med Jennie, skönt att få komma ut lite trots att Vincent var lite kinkig så gick det bra ändå, han sov ganska mycket i vagnen.

Det var nått fruktansvärt varmt igår, tänker inte klaga på värmen nu när den äntligen är här men vilken chock jag fick när jag kom ut från lägenheten.

 

Vincent har precis badat och fått massage, det är så roligt nu när han börjat fästa blicken och gör sina små ljud ifrån sig ibland. Allra bäst är det ju när mamma sjunger med sin falska stämma, men det händer bara de gånger Vincent eller Charlie är hemma :)

Nu ligger han skönt och sover, tänkte passa på och äta nu när jag kan :)

Vi köpte bärsele häromdagen så nu kan jag röra lite på mig trots att han är vaken :)

Ovido - Quiz & Flashcards