Hermanita

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Milla - 19 maj 2010 13:07

Förkylningen börjar bli bättre nu, dock är jag fortfaranade snuvig och lite irritation i halsen men ingen feber iallafall.

Lilleman ligger i mitt knä och sover, tänkte passa på att lägga mig en stund.

 

Imorgon om jag mår bättre ska vi träffa Jennie och Sandra med deras små pojk bebisar, det är ju roligt att vi har fått så tätt som vi gjort.

Mellan mig och Jennie är det ju bara två dagar mellan och Sandra drygt 2 veckor.

 

De två första veckorna var folk uppe på besök här stup i ett, det var mysigt men samtidigt fick vi inte mycket tid för oss själva, nu helt plötsligt är det helt tyst, inte ett ljud om att någon vill komma upp, lite trist måste jag säga.

Eftersom jag coh Vincent har haft några strider sins emellan så har vi inte varit ute så mycket men nu när vi börjar komma på spåret igen så får vi försöka komma iväg lite mer.

Saknar det sociala med vänner och familj.

 

Så nu, sleeeepy time :)


Ovido - Quiz & Flashcards