Hermanita

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Milla - 7 maj 2010 12:18

Det blev ingen grillning ikväll för Stefan har blivit sjuk och det kanske var lika bra det att vi stannar hemma, det är ju svinkallt ute och lilleman är ju redan lite förkyld.

C kom hem tidigt idag vilket var skönt, vi väntar fortfaranade på pappa, som vanligt försenad :)

Vid två kommer Lisa förbi, synd att jag inte hinner träffa henne lika ofta som förut.

 

Nu ska jag passa på att vila en stund när vi är två här hemma :)

 

Bjuder på en ny bild, såhär ligger Vincent just nu och sover.

 

  



Av Milla - 7 maj 2010 10:16

Lilleman somnade vid perfekt tid igår, vi har börjat försöka styra lite över hans sovtider, så vi fick honom i säng tillsammans med oss vid tio, en hel timme tidigare än vanligt :)

Vincent åt, somnade och sov hela 4 timmar, kors i taket. Han åt ännu en gång och sov sedan 3 timmar till :)

Åt ännu en gång och sov tre timmar och sen låg vi och gosade i sängen ända fram till halv nio :)

Vi var i affären och handlade in mat till mig igår, havremjölk, smör och youghurt utan mjölk.

Idag åt jag rågflingegröt och havremjölk till frukost. Jag har druckit havremjölk förut men hade fått för mig att det smakde bättre än vad det gjorde, antar att det är en vanesak.

Usch tänk hela sommaren utan potatissallad till allt gott grillat :( Makes me sad.

Om en stund kommer pappa och Karin förbi, pappa ska kolla till min hand, den kan ha blivit inflamerad eller nått.

Där dom satte kanylen under förlossningen har det bildats två stora kulor, samt att det är jätte ömt.

ikväll ska vi hem till Stefan och Sara och grilla, inte för att det känns som väder för detta idag men jag och Vincent står nog hellre från fönstret och se på :)



Ovido - Quiz & Flashcards