Hermanita

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Milla - 9 maj 2010 09:51

Igår hade vi en mysig dag hemma hos Elin och Vilda, Lisa var även där.

Efter det åkte vi hem en runda till Charlies syster som hade varit på ullared dagen innan och stor shoppat till Vincent. Han blir riktigt bortskämd av alla i vår närhet med presenter och uppvaktning :)

 

De närmaste två nätterna har han varit vaken mestadels, och jag som helst bara vill sova. Jag har så svårt att lägga mig på dagen och vila, det är ju så mycket annat som måste göras då.

Men nu är ju Charlie hemma så en timmes sovmorgon kunde jag få men med en ilsken Vincent som inte alls var på humör för någonting.

Dock ligger dom båda och sover i soffan nu, helt utslagna.

 

Vad dagen annars erbjuder vet jag inte, vi kanske åker upp till hm en snabbis, jag behöver lite nytt till garderoben.

 

Lägger upp några nya bilder :)

 

En mindre pigg mamma med Vincent.

  

Mys med morfar

  

En trött prins påväg hem från Elin.

  

Såhär ligger just nu mina pojkar och sover.

  

Ovido - Quiz & Flashcards