Hermanita

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Milla - 18 maj 2010 15:06

Jag känner mig svullen i både ögon och näsa, förkylningen går inte direkt åt rätthåll. Vincent och jag var ute på en promenad innan idag vilket var jätte skönt när det äntligen var fint väder ute.

Han sov hela timmen vi var ute men är nu lika pigg som vanligt :)

Jag har inte hunnit få i mig någon mat än och inte kommer jag kunna det fören Charlie kommer hem heller. Måste nog även inskaffa mig en bärsele så jag få något gjort när jag är hemma.

 

Nu ligger han i mitt knä och suttar intensivt på nappen med ögonen helt stängda, jag tänker om jag bara fortsätter gunga honom med benen en stund till så somnar han nog, inte helt omöjligt men oftast blir jag besviken då han plötsligt vaknar till efer 10 minuter och är skit pigg.

 

Ikväll ska vi åka upp och köpa babygungan och sedan en liten visit hos syster i hennes nya lya :)

Ovido - Quiz & Flashcards