Hermanita

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Milla - 2 mars 2010 12:11

Känns som om jag inte riktigt har tid att blogga längre :)

Kommer finnas mer tid sen sista månaden när jag får gå hemma hela dagarna.

Det är iallafall super skönt att bara jobba 75% nu och jag njuter för fullt av min ledighet.

Idag är det ju super väder ute, riktigt vårväder, jag blir helt till mig och energin bara flödar :)

Jag ska snart sätta igång med bullbak efter att ha städat lägenheten och Molly ska snart få en egen myshörna ute på balkongen när nätet kommit upp :)


Igår var jag en snabb runda på stan med Jenni, hittade lite baby kläder, såklart!

Lägger upp bilder på köket som fått sig ett lyft med lila färg istället för grönt.


Snart sista dagen på jobbet, vad ska jag bjuda på?

Några förslag?

Mage vecka 34



          

Ovido - Quiz & Flashcards