Hermanita

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Milla - 11 mars 2010 17:09

En snabb liten uppdatering efter barnmorskebesöket.


Bebis mådde prima inne i magen, hon tyckte precis som jag att det var en livlig liten kabrat som inte ville ligga still för en minut under hjärtljuden och när hon kom och klämde på magen, jag förstår honom :)

Han har huvudet neråt men ska sjunka ner ytterligare lite till innan han är helt fixerad.

Tyvärr var alla föräldrar grupper fulla så jag och C får klara oss utan, men fick hem 18 sidor papper på hur jag ska "lära mig andas rätt" inför förlossningen.

Jag vill ju helst inte ha någon bedövning, kanske testa lustgas och aktupunktur.


Efter besöket åkte vi till babyproffsen och köpte in några av de sista sakerna:)


Nu ska jag slänga mig i soffan, låta C sätta på en film som jag snart kommer somna till.

Av Milla - 11 mars 2010 13:09

Hej!


Jag råkade visst handla på mig lite ändå i tisdags när jag var på Tupperware partyt, det blev en nappflaska och en barnmats behållare såklart :) Sedan en saftkanna som jag tycker är jätte bra, vi har den hemma hos pappa :)


Idag har jag jobbat fram till elva och väntar nu på att C ska komma hem, vi ska ju till barnmorskan vid klockan två.

I övrigt mår jag inte riktigt bra idag :( Det ömmar något fruktansvärt i mina ben och fötter, jag är sjukt trött vilket gör mig lätt irriterad just nu, jag vill bara soooova!




Inte så roligt inlägg idag, men sånt får ni ta ibland.


Ovido - Quiz & Flashcards