Hermanita

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Milla - 25 mars 2010 18:02

Idag var jag uppe tidigt, jag hade tid hos barnmorskan vid halv nio, dock inte så mycket tidiagare än vad jag i vanliga fall brukar vara uppe, men det är ju alltid så att när man inte ska någonstanns så vaknar man jätte tidigt och tvärtom.


Barnmorskebesöket gick iallafall bra, gossen är nu fixerad och det känns ju super skönt. Hjärtljuden var bra, mitt järnvärde hade stigit tack vare niferexen och bebis var allt annat än still i magen.

Efter att barnmorskan klämt och tryckt en stund på magen fick jag illamåeende attack, påvägen hem, dessutom domnade både ben och armar av så jag var tvungen att stanna upp en stund, usch!


Jag har även skrivit färdigt mitt förlossningsbrev, bakat hallonmuffins, chokladmuffins och dumlekakor och även hunnit med en timmes vila :)

Alla dessa kakor ligger nu i frysen i väntan på att få ätas upp av nära och kära när dom kommer på besök efter att gossen kommit ut :)

Nu är det bara all denna mat som ska lagas och frysas in också :)


          


  



Ovido - Quiz & Flashcards