Hermanita

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Milla - 30 mars 2010 14:35

När jag inte trodde dagen kunde bli bättre.

Solsken, fina nyputsade fönster, en mindre hårig katt och en vän på besök så dipar deklatationen ner i brevinkastet. Jag river upp både nervös men förväntasfull. Jag hade iallafall räknat med att få tillbaks 10.000

Till min förvåning står det att jag ska få tillbaks 15.000 exlusive ränta!

Så det kommer bli fina pengar att spendera i sommar :)

Åh vad jag är glad just nu, jo pengar kan göra en lyckligare :)

Och om bara en liten liten stund kommer det stå en ny fin soffa i vårt vardagsrum.

Av Milla - 30 mars 2010 10:43

Vår soffa har kommit :) Dagen kunde inte starta bättre.

C är på kurs i karlskrona så vi får hämta den sent i eftermiddag, vilket betyder att jag hinner putsa alla fönster, laga mat som ska frysas in och städa undan för den efterlängtade soffan.

Jag måste även bada en styck hår fällande katt, ja man kan inte ens röra henne, det kommer stooora tussar, yss!

Ovido - Quiz & Flashcards