Hermanita

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Milla - 17 mars 2010 15:27

Igår vart det sista dagen på jobbet, känns jätte konstigt att inte gå tillbaks dit mer nu, iallafall inte på många månder framåt.

Jag och C bakade cupcakes hela måndagskvällen och dom blev jätte söta, ska försöka lägga ut lite bilder på dom senare :)

Turkos och rosa blev dom :) Och guud vad folk älskade dom :)

Jag fick jätte många fina blommor från arbetskamraterna, många kramar och lyckönskingar.

Finns några jag kommer sakna speciellt mycket.



Idag har Lill sis, Lina varit på besök, vi har haft slappis dag och lagat pannbiff med potatisgratäng. Nu när hon har åkt hem ska jag slänga mig o soffan och vila en stund.

Vänta på min efterlängtade sambo, att man kan sakna och älska en människa så mycket.


Här är soffan som vi har beställt från EM möbler, den kommer om 2 veckor :)

Fast våran är ljusgrå/vit för att inte rummer ska bli för mörkt här hemma.

  

Ovido - Quiz & Flashcards