Hermanita

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Milla - 4 mars 2010 11:39

Jag vaknade av solen idag på morgonen, redan vid halv åtta med ett leende på läpparna. Möjligheterna känns enorma när man får sånhär kick av solen :)

Jag längtar så mycket efter gossen i magen nu, jag är faktiskt något trött på att vara stor som en flodhäst nu, även ifall jag är medveten om att när han väl är ute kommer jag sakna denhär bamsestora magen.

C klagar inte, han har hittat sin nya soffkudde :)


Om en stund kommer syster och plockar upp mig, vi ska luncha på evedals värdshus idag :) Mysigt!

Efter lunchen kan jag bara gissa mig till några butiks besök och ett par hundralappar fattigare, det kan inte bli annat när jag och syster är i farten.


Imorgon ska jag locka upp min kusin så han kan hjälpa mig att få upp ett nät till balkongen så Molly kan få njuta av solen och våren också.


Jag lägger in lite bilder från idag, på mig... och vincent?

Kanske blir fler sen :)



      

Ovido - Quiz & Flashcards