Hermanita

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Milla - 15 mars 2010 11:50

Vi har haft en super härlig helg.

I fredags var vi på bio, jag och C, vi såg Shutter Island, ingen vidare bra film enligt mig, C tyckte inte heller det var någon höjdare, jag hade förväntat mig så mycket mer av den då folk sa att den var så bra, men usch nej, trist handlning och rent av bara konstig!

Men vi hade mysigt ändå :)


I lördags var vi på biltur i det fina vädret, kollade efter plexiglas till balkongen, dock hade vi oturen på vår sida då dom var slutsålda för tillfället.

Vi fikade med Stefan och på kvällen var vi på fest hemma hos Camilla.


Igår var vi på middag hemma hos svär föräldrarna, mycket mysigt och gott :)

Alltid lika härligt att bli ompysslad :)

Igår kväll tjänade jag in några vuxenpoäng när jag sålde några andelar aktier från mina fonder för första gången! Haha. Så snart blir det en ny soffa i vårt vardagsrum, jag kan knappt bärga mig innan vi får åka och köpa den.

Ska bara hitta en som duger först.


Lägenheten börjar äntligen få sin rätta charm här hemma.

Vi "slängde" ut sängen som stod i vardagsrummet, Lena var här och hämtade den till sin dotter, onödigt att slänga 1 års gammal säng.

Så nu har vi fått dit Charlies gamla korgsäng, haha, den är så otroligt ful-söt :)

Men med lite mysiga filtar blev den trots allt ganska fin, om inte annat mycket praktisk att ha i början.

Jag har tagit lite kort som jag tänkte lägga upp :) Med mig som mäster fotograf.


Ikväll ska vi åka till EM möbler och Mio och se om vi hittar någon fin soffa, baka cupcakes ska vi också göra för det är ju som sagt min sista dag på jobbet imorgon. Känns nog ändå lite tråkigt, det finns många jag kommer att sakna.


Men nu innan ska jag hänga upp nya gardiner i vardagsrummet, måste släppa in lite mer ljus här :)


                  




Idag består spellistan av:

Melissa Horn- Lät du henne komma närmare

Lars Winnerbäck- Jag fattar alltihop

Lars Winnerbäck-Fribiljett mot himlen.

Och såklart...

Ted Gärdestad- Himlen är oskyldigt blå

Jag är lycklig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards