Hermanita

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Milla - 9 mars 2010 10:57

Med ännu en ganska sömnlös natt sitter jag med kaffekoppen vänd upp och ner i knät, bränskadad och frustrerad.

C försöker sälja bilen eftersom vi behöver en mer bensinsnål och säkare bil, det går väll sådärr, många har hört av sig men C är inte den som tar första bästa inte, och det vet vi ju om eftersom han har mig ;) haha, jag var bara tvungen!


Jag har tagit ett litet ryck på balkongen, slängt ut lite dammiga mattor som legat över vintern, yss!

Sedan tog det stopp, när jag insåg att det kanske kommer ta en vecka, kanske till och med två innan pappa lyckas ta sig hit och fixa inglasningen så tappade jag motivationen totalt, varför ska jag slita här om det ändå inte kommer bli klart förens om flera veckor.

När jag kommer på en ide, vill jag ha den färdig nu nu nu, helst igår!


Det är underbart att sitta på förmiddagen på balkongen med en kopp te, en tidning från alltihemmet och glassa i solen, det är riktigt varmt där då, jag sitter i mitt linne och med önsketänkade att jag kanske kan få lite färg på nosen.


Nu ringde Lisa, vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards