Hermanita

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Milla - 18 mars 2010 11:34

Just nu spelar jag och grannen ifatt här hemma.

Helt hopplös, jag satte på basen, tror ni inte att han höjde också?

Jag tänker inte ge mig, här spelas det Lasse på högsta volym!


Om en stund ska jag ner till waynes och träffa syster, ska handla in lite av det sista till bebis, kom underfund med att jag knappt köpt något i storlek 50 till honom :)

Ska skämma bort mig själv med något fint också.


När jag precis har fixat tid hos vårdcetralen som jag skulle gjort för länge länge sen så kommer det andra problem upp, min mobil strejkar?

Ja den liksom styr sig själv, öppnar meddelanden och bläddarar bland kontakterna, ringer upp men lägger på lika fort. Typiskt!


Åh vad det börjar närma sig nu, på söndag är det 3 veckor kvar!

Han kan med andra ord komma precis när som helst.



Av Milla - 18 mars 2010 10:34

De senaste dagarna har min granne börjat spela någon form av tecno musik klockan halv nio på morgonen, det bara dunkar i mina väggar och jag fattar inte vad gubben gör uppe vid den tiden och spelar denna musiken?

Jag kan tillägga att han är 40+ och borde snarare sitta och lyssna på dansband eller radio kronoberg, jag tror han är i någon slags ålderskris sedan 1 vecka tillbaks.


Paus.


Nej nu jäv*ar sätter jag också på vår bas här hemma!




Ovido - Quiz & Flashcards