Hermanita

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Milla - 26 mars 2010 17:14

Ja det blev inte mycket mer gjort när pappa kom hit, han mätte balkongen och sen uppstod det problem, nu måste jag sitta och fundera ut hur jag vill ha det och hur mycket pengar vi vill lägga, trist!


C åkte för att tvätta och städa ur bilen samt byta till sommardäck.

Jag sitter och skriver en matlista med massor av förvärkar, dom kom från ingenstanns, som en kniv rakt upp i ******

Och nu känns det som en riktig mensvärk, Bebis ska du komma nu?

Äh, det är säkert fortfaranade falsk alarm, eller?



Av Milla - 26 mars 2010 13:07

Jag har storstädat här hemma, eller så gott som det går att städa.

Vill att det ska vara rent och fint när bebis kommer hem så det är bästa att städa varje dag så det inte hinner bli smutsigt :)

 

Snart kommer pappa hit, snart äntligen får vi nog balkongen gjord, min far är inte alltid den snabbaste när det gäller sånthär.

Molly är otålig och vill bara vara på balkongen, det går ju tyvärr inte sålänge den inte blir inglasad.

 

Ikväll kommer Camilla och Viktor på besök, vi ska äta lite gott och se en film.

 

Jag har haft några förvärkar idag, känns lustigt att dom kommer allt oftare nu, jag blir super nervös när det håller på såhär, men det är nog bara falskalarm :)  

 

Hittade några bilder från GC som jag helt hade glömt bort :)

   




Vi längtar efter dig  

Ovido - Quiz & Flashcards