Hermanita

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Milla - 24 mars 2010 14:17

   Jag har varit barnvakt över natten och nu vet jag vad som väntar :)

Dock är jag ju inte höggravid vid detta tillfälle min gosse kommer.

Och tur är väll det.


För en stund sen ringde det på dörren, utanför står två damer, jag tvekar en stund innan jag väljer att öppna, jag blir livrädd när jag inte vet vilka folk är.

Kyrktanter som ville påminna mig om att Jesus dog för min skull och att jag ska tänka på honom till påsken, så där var en tanke sänd till honom.

Jag trodde att dethär med att knacka dörr inte utfördes längre? Kunde dom inte dimpat ner lappen i postlådan bara? Jag menar den åkte direkt ner i soptunnan här hemma, ja faktiskt, jag tittade inte ens på lappen utan öppande soptunnan och slängde ner den, MEN! I några sekunder tänkte jag fånigt nog att dethär måste vara en synd mot gud och i nästa sekund kom jag på mig själv att jag fakitkst inte bryr mig.

Ja allt dethär för en lapp.

Förutom dethär skulle jag ju putsat fönster idag, men.... Fönsterputsen var slut!

Så nu sitter jag här och gör ingenting, jag som skulle göra någonting nyttigt idag.


Nu ska jag smörja in mig med den härliga oljan från weleda, den förhindrar bristingar under och efter graviditet, den har funkar super bra på mig.

Peppa peppa!

Ovido - Quiz & Flashcards