Hermanita

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Fredag

Av Milla - 5 mars 2010 15:13

Hade en jätte mysig dag med syster igår, god mat och lite shopping såklart :)


Vid 3 tiden ringer en vän, påväg till förlossningen???

I total chock och nervositet frågar jag vad som har hänt. Hon har förvärkar och kan knappt ens gå.

Några timmar senare kommer jag upp till henne på BB, skönt nog avtog värkarna och hon fick åka hem idag, hoppas det håller sig borta nu, än är det för tidigt.


Idag har jag fastnat framför förlossningskliniken (som vanligt) haha.

C var hemma på middag, pappa var här för att göra en planlösning med balkongen, den blir nog inglasad istället för hönsnät, känns lite bonnigt med hönsnät :D haha, dessutom komemr jag vara prickig om jag solar där i sommar.

Så äntligen kommer Molly kunna njuta av solen också.


Jag sprang ner till affären för att köpa en hårfärg, konstig nog så har jag utväxt redan, inte många veckor sedan jag var hos frisören?


Jag jobbar min sista helg nu lördag och söndag, så det blir en lugn kväll hemma för mig. Stefan kommer förbi och sedan åker dom iväg på hockeyn :)


Guud vad jag längtar efter att få ha på mig mina normala kläder igen.

Jag har kollat garderoben och jag längtar ihjäl mig.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 1 december 2011 13:16

Det känns som om oron och ångesten äter upp mig innifrån just nu. Hade precis en panikångestattack, insåg inte att det var det som hände fören jag "föll" ihop på köksgolvet och brast i tårar, händerna slutade inte skaka, hjärtat slog så hårt och sn...

Av Milla - 30 november 2011 10:49

Det är flera månader sedan sist jag bloggade nu, känner att jag måste skriva av mig. Nu har det sopats under mattan igen och nu orkar jag inte hålla kvar det inom mig längre. Jag vill skrika, slå dig eller låsa in dig i ett rum tills du förstår v...

Av Milla - 22 juni 2011 12:57

Äntligen fri!! Rätt eller fel men det är så jag känner efter många jobbiga stunder de senaste veckorna. Som många redan vet om så har jag och C valt att seprera och nu är det bättre än vad det någonsin varit mellan oss, vi är goda vänner och kan ...

Av Milla - 3 maj 2011 11:55

Ibland förändras saker utan att man märker av det själv, helt plötsligt så står man där.. framför alla problem man sopat under mattan. Högen blir ju bara dess högre ju mer du sopar, tillslut snubblar man över den.   Jag hade inte riktigt planer...

Av Milla - 30 januari 2011 20:50

Ja alla tappar väll blogglusten då och då, så även här. Det har varit mycket saker pågång här och det har hänt en hel del saker. Vi har bland annat fått en ny lägenhet, en fyra på bottenvåning och inflyttning sker redan om en månad, det ska verkl...

Ovido - Quiz & Flashcards