Hermanita

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Rubrik saknas

Av Milla - 23 mars 2010 15:28

Ah, jag börjar verkligen tröttna på att vara hemma nu, eller visst är det skönt med vila men dagarna blir lätt tråkiga.

Tur att jag har familj och vänner som hälsar på mig :)


Igår passade jag Angelina en liten stund, gud vad stor hon har blivit, jag tyckte nyss hon tog sina första små steg och nu pratar hon och springer runt på de där små benen, den lilla prinsessan.

Sedan kom Jennie och Markus upp på fika och gjorde mig sällskap i några timmar, mysigt att ha dom här :)

Framåt kvällen kom Lisa upp en stund.


Idag har jag verkligen inte gjort någonting, känns som jag nyss steg upp trots att klockan är halv fyra och jag har varit uppe sedan åtta?

Jag hade några förvärkar på förmiddagen och trodde att förlossningen var nära, men det lugnade ner sig tur nog. Skit nervös satt jag i soffan och bad om att det inte skulle vara dags ännu, konstigt va? Alla andra bara längtar, jag fasar för att han ska komma ut tidigare, även ifall han är mer än välkommen, vår lille gosse :)


Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och väntar på babe som snart är påväg hem.


Här har vi några dåliga bilder på cupcakesen jag bjöd på sista dagen på jobbet.

    



Sen hittade jag en bild från vecka 20 någonting, då tyckte jag att jag var stoooor.

  


Och nu.....


  



Nu är vi ju inne i vecka 37, det går sjukt fort.

Bebis är redo att komma ut när som helst.


Barnet ökar fortfarande i vikt, men växer inte så mycket på längden längre. Barnet är fullt medvetet. Det lagrar näring i sina organ för att klara eventuella påfrestningar vid förlossningen. Barnet tränar sina lungor genom att dra in och trycka ut fostervatten i dem. Ändå är lungorna de sista av barnets organ som mognar.


 
 
P

P

23 mars 2010 23:08

Oj så snabbt det går sötnos, så spännande det är nu!!! Ska bli såååååååå kul att träffa dig, bara så dumt att vi kommer precis INNAN! Men sen är ni mer än välkomna hit med bebisen för att få leva i lyx emd två personliga betjänter;) Fredagen är iaf bokad, ska bli jättemysigt att träffa er! Vill ni göra något spec eller ska vi bara komma över en stund?

http://ihpm.blogg.se

 
Ingen bild

elin o vildis

19 april 2010 10:16

mmmmm goa kakor=) fin du är tjejen! snart kommer bebis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 1 december 2011 13:16

Det känns som om oron och ångesten äter upp mig innifrån just nu. Hade precis en panikångestattack, insåg inte att det var det som hände fören jag "föll" ihop på köksgolvet och brast i tårar, händerna slutade inte skaka, hjärtat slog så hårt och sn...

Av Milla - 30 november 2011 10:49

Det är flera månader sedan sist jag bloggade nu, känner att jag måste skriva av mig. Nu har det sopats under mattan igen och nu orkar jag inte hålla kvar det inom mig längre. Jag vill skrika, slå dig eller låsa in dig i ett rum tills du förstår v...

Av Milla - 22 juni 2011 12:57

Äntligen fri!! Rätt eller fel men det är så jag känner efter många jobbiga stunder de senaste veckorna. Som många redan vet om så har jag och C valt att seprera och nu är det bättre än vad det någonsin varit mellan oss, vi är goda vänner och kan ...

Av Milla - 3 maj 2011 11:55

Ibland förändras saker utan att man märker av det själv, helt plötsligt så står man där.. framför alla problem man sopat under mattan. Högen blir ju bara dess högre ju mer du sopar, tillslut snubblar man över den.   Jag hade inte riktigt planer...

Av Milla - 30 januari 2011 20:50

Ja alla tappar väll blogglusten då och då, så även här. Det har varit mycket saker pågång här och det har hänt en hel del saker. Vi har bland annat fått en ny lägenhet, en fyra på bottenvåning och inflyttning sker redan om en månad, det ska verkl...

Ovido - Quiz & Flashcards